Di chì sò fatti i sacchetti riutilizzabili?

Quandu si tratta di sacchetti d'alimentazione riutilizzabili, ci sò tante opzioni quì chì pò sembra un pocu sopraffattu.Avete da cunsiderà quale hè ghjustu per voi: Avete bisognu di qualcosa chjuca è compacta per pudè portà cun voi in ogni locu?Or, avete bisognu di qualcosa di grande è durable per i vostri grandi viaghji d'alimentazione settimanali?

Ma pudete ancu pensà: "Di chì hè veramente fattu stu saccu?"Diversi sacchetti riutilizzabili sò fatti di materiali diffirenti, è per quessa, alcuni sò più amichevuli di l'ambiente cà l'altri.Allora pudete ancu cunsiderà, "Un saccu di cuttuni hè più sustenibile cà un saccu di poliester?"O, "U saccu di plastica dura chì vogliu cumprà veramente assai megliu cà un saccu di plastica per l'alimentariu?"

I sacchetti riutilizzabili, indipendentemente da u materiale, anu da creà menu di un impattu ambientale cà a quantità massiva di sacchetti di plastica unicu usu chì entra in l'ambiente ogni ghjornu.Ma a diffarenza di l'impattu hè veramente sorprendente.

Indipendentemente da u tipu, hè sempre impurtante di mantene in mente chì sti sacchetti ùn sò micca destinati à esse unicu.Quantu più volte l'utilizate, u più ecologicu diventanu.

Avemu cumpilatu una lista quì sottu di diversi tessuti è materiali chì sò più cumunimenti usati per pruduce sacchetti riutilizzabili.Puderete determinà quali sacchetti sò fatti da quali materiali è l'impattu ambientale di ogni tipu.

Fibre naturali

Sacchetti di juta

Una grande opzione naturale quandu si tratta di sacchetti riutilizzabili hè un saccu di jute.U jute hè una di e pochi alternative à u plasticu chì hè completamente biodegradable è hà un impattu ambientale relativamente bassu.U jute hè un materiale urganicu chì hè principalmente cultivatu è cultivatu in India è Bangladesh.

A pianta hà bisognu di pocu acqua per cultivà, pò cultivà è in realtà riabilitatu terreni deserti, è riduce grandi quantità di CO2 per via di a so rata di assimilazione di diossidu di carbonu.Hè ancu estremamente durable è relativamente prezzu per cumprà.L'unicu inconveniente hè chì ùn hè micca assai resistente à l'acqua in a so forma naturali.

Sacchetti di cuttuni

Una altra opzione hè un saccu tradiziunale di cuttuni.I sacchetti di cuttuni sò una alternativa riutilizabile cumuna à i sacchetti di plastica.Sò ligeri, imballabili, è ponu esse utili per una varietà di usi.Anu ancu u putenziale di esse 100% organicu, è sò biodegradabili.

In ogni casu, perchè u cuttuni necessita tante risorse per cultivà è cultivà, deve esse usatu almenu 131 volte per sopra à u so impattu ambientale.

Fibre sintetiche
Sacchetti in polipropilene (PP).

I sacchetti di polipropilene, o sacchetti di PP, sò i sacchetti chì vede in i buttreghi vicinu à l'isula.Sò sacchetti di plastica riutilizzabili durable chì sò pensati per usi multipli.Puderanu esse fatti di polipropilene micca tissutu è tissutu è venenu in una varietà di culori è dimensioni.

Mentre chì sti sacchetti ùn sò micca compostabili o biodegradabili, sò i sacchetti più efficaci per l'ambiente cumparatu cù i sacchetti di l'alimentarii tradiziunali HDPE.Cù appena 14 usi, i sacchetti di PP diventanu più ecològichi cà i sacchetti di plastica unicu.Hanu ancu u putenziale di esse fatti da materiali riciclati.

Borse PET riciclate

I sacchetti di PET riciclati, in uppusizione à i sacchetti di PP, sò fatti esclusivamente da tereftalate di polietilene (PET) o buttigli d'acqua è cuntenituri riciclati.Questi sacchetti, mentre sò sempre fatti di plastica, utilizanu i rifiuti innecessarii da i buttigli d'acqua di plastica è pruducenu un pruduttu cumpletamente riciclatu è utile.

I sacchetti di PET si imballanu in u so propiu saccu di cose minuscule è ponu esse usatu per anni.Sò forti, durable, è da u puntu di vista di e risorse, anu l'impronta ambientale più bassa perchè utilizanu rifiuti altrimenti dispunibuli.

Poliester

Molti sacchetti di moda è culuriti sò fatti di poliester.Sfortunatamente, à u cuntrariu di i sacchetti di PET riciclati, u poliester vergine necessita quasi 70 milioni di barili di petroliu crudu annu per pruduce.

Ma da u latu più, ogni saccu crea solu 89 grammi di emissioni di gas di serra, chì hè l'equivalente di sette sacchetti HDPE unicu.I sacchetti di poliester sò ancu resistenti à arrughe, resistenti à l'acqua, è ponu esse facilmente plegati per purtà cun voi in ogni locu.

Nylon

I sacchetti di nylon sò un'altra opzione di borsa riutilizzabile facilmente imballabile.In ogni casu, u nylon hè fattu di petrochimichi è termoplastichi - in realtà esige più di duie volte più energia per pruduce cà u cuttuni è più oliu crudu per pruduce cà u poliester.

Ci hè parechje scelte per sceglie, ma questu ùn significa micca chì l'scelta di una borsa riutilizzabile deve esse cunfusa.Comu diciatu prima, più volte aduprate un saccu, u più ecologicu diventa;dunque hè impurtante di truvà una borsa chì si adatta à i vostri bisogni persunali.

752aecb4-75ec-4593-8042-53fe2922d300


Tempu di post: 28-lugliu-2021