Quattru dirigenti di u guvernu lucale Visitanu FeiFei

news (1)

Cù u Festival di Primavera chì si avvicina, per fà un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u 7 di ghjennaghju di u 2021, l'Uffiziu di Salute di u Distrettu di Haicang, l'Uffiziu di Gestione di Emergenza di u Distrettu di Haicang, l'Uffiziu di Risorse umane di u Distrettu di Haicang è l'Uffiziu di a Sicurezza Soziale, l'Uffiziu di l'industria di u Distrettu di Haicang. è a tecnulugia di l'infurmazioni anu visitatu inseme Xiamen FeiFei Bag Co., Ltd.

U sgiò Joe Lai, direttore generale, hà attribuitu una grande impurtanza à a visita cumuna è guidò a squadra di gestione di a cumpagnia per riceve in seriu.

Duranti l'entrevista, i dirigenti visitanti ascoltavanu u rapportu nantu à u travagliu di prevenzione di l'epidemie di FeiFei, è raffinatu è rinfurzanu u travagliu di preparazione è u prucessu specificu di materiali anti-epidemie.I dirigenti visitanti sustenenu i travagliadori per stà in Xiamen per u Festival di Primavera, favurizanu i saluti di l'annu novu in linea è incuraghjenu e vacanze flessibili.

U direttore generale Joe Lai hà rispostu attivamente à l'iniziativa di u guvernu à l'impiegati per stà in Xiamen per e vacanze di l'annu novu, per furnisce una cura umanistica più còmuda è pensativa per l'impiegati chì stanu in Xiamen, in modu chì l'impiegati chì stanu in Xiamen per u novu annu. pò sente u calore di a riunione in casa.


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021