Albert Heijn elimina gradualmente i sacchetti di plastica per frutti è verdura.

Albert

Albert Heijn hà annunziatu chì pensa à eliminà gradualmente i sacchetti di plastica per frutti è ligumi sciolti à a fine di questu annu.

L'iniziativa eliminerà 130 milioni di sacchetti, o 243 000 kilogrammi di plastica, da e so operazioni annu.

A principiu di a mità d'aprili, u retailer offre sacchetti sostenibili è riutilizzabili gratuiti per e prime duie settimane per frutti è ligumi sciolti.

Riciclà

U rivenditore hà ancu pensatu à intruduce un sistema chì permette à i clienti di rinvià i sacchetti di plastica usati per u riciclamentu.

Albert Heijn aspetta di riciclà 645 000 kilogrammi di plastica annantu à una basa annuale per mezu di sta mossa.

Marit van Egmond, direttore generale di Albert Heijn, hà dettu: "In l'ultimi trè anni, avemu salvatu più di sette milioni di chilò di materiale di imballaggio.

"Da l'insalati di pranzu è di pranzu in una ciotola più fina è di buttigli di bibite più sottili à l'offerta cumplitamenti senza imballaggio di frutti è ligumi. Continuemu à vede s'ellu si pò fà menu ".

U venditore hà aghjustatu chì parechji clienti portanu digià i so sacchetti di shopping quandu venenu à u supermercatu.

Shopping Bags

Albert Heijn lancia ancu una nova linea di sacchetti di shopping cù 10 opzioni diverse è più sustenibili da 100% plastica riciclata (PET).

I sacchetti sò facilmente plegabili, lavabili è à un prezzu competitivu, chì offre una alternativa eccellente à i sacchetti di plastica regulare.

U retailer metterà in risaltu questi sacchetti di shopping attraversu a so campagna "Un saccu per una volta è una volta".

'U supermercatu più sustenibile

Per u quintu annu consecutivu, Albert Heijn hè statu vutatu cum'è a catena di supermercati più sustinibili in i Paesi Bassi da i cunsumatori.

Hè riesciutu à ottene più è più apprezzazione da i cunsumatori olandesi in quantu à a sustenibilità, secondu Annemisjes Tillema, direttore di u paese di Sustainable Brand Index NL.

"A gamma di prudutti biologichi, certificati di u cummerciu fieru, vegetariani è vegani in a so gamma hè un mutivu impurtante per questa apprezzazione", aghjunse Tillema.

Cummentendu u successu, Marit van Egmond hà dettu: "Albert Heijn hà fattu passi impurtanti in u campu di a sustenibilità in l'ultimi anni. Ùn solu quandu si tratta di alimenti più sani è sustinibili, ma ancu quandu si tratta di menu imballaggi, catene trasparenti è riduzzione di CO2 ".

Fonte: Albert Heijn "Albert Heijn To Phase Out Plastic Bags For Fruit And Vegetables" rivista Esm.Publicatu u 26 di marzu di u 2021


Tempu di Postu: Apr-23-2021